Autor: Justyna Jednoróg Data wydania: 2018 EAN: 5901761118926 Format: 130x200x40 Oprawa: pudełko Ilustrator: Anna Zboina Wiek czytelnika: 4-5 lat
Czy potrafisz zapamiętać wszystkie obrazki z karty? Widzisz nawet najdrobniejsze detale?
Wiesz, ile jest na karcie czerwonych krabów, a ile niebieskich motyli?
Wykaż się spostrzegawczością i świetną pamięcią! Namierz to!
Namierz to wyjątkowa gra karciana dla graczy w każdym wieku. Możesz grać w domu, samochodzie, pociągu, a nawet w samolocie! Baw się jedną grą na trzy sposoby:
• zadając szczegółowe pytania do zapamiętanych kart i przepytując się wzajemnie z ich treści, np. Czy na karcie znajduje się czerwony krab?
• tworząc dla siebie wyzwania na czas typu: Znajdź …(coś) na karcie, np. Znajdź 4 czerwone kraby, 2 żółte klapki i zieloną palmę. Masz na to 10 sekund
• wyznaczając przewodnika gry, który będzie zadawał pytania i ścigając się między pozostałymi graczami w udzielanie poprawnych odpowiedzi, np. Macie 5 minut na odnalezienie 2 czerwonych krabów!
Namierzanie może być świetną zabawą!
Elementy gry: 32 karty, 50 żetonów, instrukcja
Wiek: 4+
Liczba graczy: 2-4 graczy
Czas gry: 15-30 min.
RECENZJE:
"Bardzo fajna karcianka, w której to gracze rywalizują między sobą wyszukując identycznych obrazków na dwóch kartach" - pomyslowesmyki.blogspot.com
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać
informację o nowościach i promocjach:
Zielona Sowa wykorzystuje pliki cookies aby ułatwić Ci korzystanie ze strony oraz w celach analityczno-statystycznych.
W dowolnym momencie możesz wyłączyć obsługę plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej »